شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

قدر دانی از یک دوست خوب

بازم می خوام از یک دوست بسیار خوبم فرشته خانوم از اینکه مرتب به اینجا سر میزنه و با نظرات بسیار خوبش که به وبلاگ و مطالب ها میده صمیمانه تشکر کنم و براش ارزوی موفقیت دارم.

و اگه دوست داره میتونه ایدی منوبا (akharin.mashooghe)  ادد کنه تا از اپلود شدن وبلاگم خبردار بشه.

نظرات 6 + ارسال نظر
سمانه پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:15 ق.ظ http://www.girl-tanha.blogfa.com

سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه
وبلاگ ریبایی دارین
موفق باشید
یه سر به من هم بزن

فرشته پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:02 ب.ظ

من قربون این شماره موبایلت برم. منتظر تماسم باش... شاید یه روزی.... قربانت f راستی فردا تولدمه ... تولدم مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:24 ب.ظ


نمی بازم به بی رنگی،به کوه و معبر سنگی،به پاییز و غروب عصر دل تنگی؛نمی بازم!نمی سازم من خاکی سرایی با دل شاکی تو دنیایی که خالی مونده از پاکی؛نمی سازم!
اگر باید ببازم من،به چشم های تو می بازم که باختم من؛اگر باید بسازم من کلبه عشق را، توی دست های تو می سازم که ساختم من؛اگر باید ببازم من،به گرمای نفس های تو می بازم که باختم من؛اگر باید بسازم پیکر عشق را؛تو دنیای تو می سازم که ساختم من!
نیازم را به دل پاسخ که دلگیرم،اسیر وسوسه های نفس گیرم.
نگاهم کردی و بستی به زنجیرم،نگیر از من نگاهت را که میمیرم!

با خودم عهد بستم باردیگرکه تورا دیدم،بگویم ازتودلگیرم ولی بازتورا دیدم و گفتم: بی تومیمیرم .

بهت نمی گم دوستت دارم، قسم می خورم که می پرستمت.
بهت نمی گم هر چی بخوای بهت می دم، چون همه چیزم تویی.
نمی خوابم که خوابتو ببینم، چون خیال تو خوش تر از خوابه.
اگه یه روز چشمات پر اشک شد، دنبال شونه ای گشتی تا گریه کنی، صدام کن،
 قول نمی دم اشکاتوپاک کنم، منم باهات گریه میکنم.
اگه دنبال مجسمه ی سکوتی گشتی تا سرش داد بزنی، صدام کن،
قول می دم ساکت بمونم.
اگه دنبال خرابه ایی گشتی تا نفرت رو در اون دفع کنی صدام کن، قلبم تنها خرابه ی وجود توست.

به آسانی در یک دقیقه می توان یک نفر را خرد کرد، می توان در یک ساعت یک نفر را دوست داشت، می توان در یک روز عاشقش شد، اما یک عمر طول می کشد تا بتوان یک نفر را فراموش کرد

هر وقت که دل کسی رو شکستی روی دیوار میخی بکوب تا به یادت باشه که دلشو شکستی هر وقت که دلشو بدست اوردی میخ را از روی دیوار در بیار اخه دلشو بدست اوردی اما چه فایده جای میخ که رو دیوار مونده
.....................قربونت.........تموم شد بالاخره........

فرشته پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:27 ب.ظ


نمی بازم به بی رنگی،به کوه و معبر سنگی،به پاییز و غروب عصر دل تنگی؛نمی بازم!نمی سازم من خاکی سرایی با دل شاکی تو دنیایی که خالی مونده از پاکی؛نمی سازم!
اگر باید ببازم من،به چشم های تو می بازم که باختم من؛اگر باید بسازم من کلبه عشق را، توی دست های تو می سازم که ساختم من؛اگر باید ببازم من،به گرمای نفس های تو می بازم که باختم من؛اگر باید بسازم پیکر عشق را؛تو دنیای تو می سازم که ساختم من!
نیازم را به دل پاسخ که دلگیرم،اسیر وسوسه های نفس گیرم.
نگاهم کردی و بستی به زنجیرم،نگیر از من نگاهت را که میمیرم!

با خودم عهد بستم باردیگرکه تورا دیدم،بگویم ازتودلگیرم ولی بازتورا دیدم و گفتم: بی تومیمیرم .

بهت نمی گم دوستت دارم، قسم می خورم که می پرستمت.
بهت نمی گم هر چی بخوای بهت می دم، چون همه چیزم تویی.
نمی خوابم که خوابتو ببینم، چون خیال تو خوش تر از خوابه.
اگه یه روز چشمات پر اشک شد، دنبال شونه ای گشتی تا گریه کنی، صدام کن،
 قول نمی دم اشکاتوپاک کنم، منم باهات گریه میکنم.
اگه دنبال مجسمه ی سکوتی گشتی تا سرش داد بزنی، صدام کن،
قول می دم ساکت بمونم.
اگه دنبال خرابه ایی گشتی تا نفرت رو در اون دفع کنی صدام کن، قلبم تنها خرابه ی وجود توست.

به آسانی در یک دقیقه می توان یک نفر را خرد کرد، می توان در یک ساعت یک نفر را دوست داشت، می توان در یک روز عاشقش شد، اما یک عمر طول می کشد تا بتوان یک نفر را فراموش کرد

هر وقت که دل کسی رو شکستی روی دیوار میخی بکوب تا به یادت باشه که دلشو شکستی هر وقت که دلشو بدست اوردی میخ را از روی دیوار در بیار اخه دلشو بدست اوردی اما چه فایده جای میخ که رو دیوار مونده
سیناجون منم بیکارم هی برا تو اراجیف میفرستم...قربانت f

فرشته جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:05 ب.ظ

چطوری...سینا جون متاسفانه الان سینوزیتم به شدت عود کرده صدام به طور خفنی گرفته ...خوب که شدم حتما باهات تماس میگیرم شایدم همین روزا برات sms بفرستم. قربانت f

فرشته دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:40 ب.ظ

سینا جون خیلی اقایی... سلام به روی ماهت /در جواب سلام شما/اگه پیامی داری برای مینو بفرست بهم میگه. ایدی منو میخوای چه کار هان پسر خوب ... دلم برات تنگ شده بود ولی اینقدر حالم بد بود که بهم اجازه نمیدادن پشت کامپیوتر بشینم.الان هم اومدم برا شما پیام بزارم برم .جوابش رو برا مینو بفرست . الان صدام خفن گرفته خوب که شد باهات تماس میگیرم.گفته بودم که قبل از فروردین حتما به شهرتون میام .دلم میخواد ببینمت تو چی مایلی منو ببینی... اگر تونستی همین امروز جواب بده... قربانت F

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد