شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

وصیت نامه ی عشق

مرا در روزی بارانی دفن کنید تا آتش قلبم خاموش گردد و در

طابوتی بگذارید از چوب تا بدانند عشق من مانند چوب خاکستر شد

دستهایم را بر روی سینه ام قرار بدهید تا بدانند همیشه دوست

داشتم کسی را در آغوش بگیرم چشمهایم را باز بگذارید تا بدانند

همیشه چشم انتظار بودم صورتم را رو به غروب آفتاب بگذارید تا

بدانند عشق من غروب کرده و زندگی ام تمام شد . مرا در آفتاب

بگذارید تا بدانند عشق من شعله ور شد.

نظرات 7 + ارسال نظر
فرشته پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:11 ب.ظ

آسمان امشب بحا لم گریه کن ،روح تبدار مرا پاشویه کن آتش افکند عاشقی بر حاصلم ، گریه کن بر مجلس ختم دلم گریه کن بر من که روحم تیر خورد ، سایه احساس من شمشیر خورد باید امشب را عزاداری کنم ، تا سحر بر نعش دل زاری کنم چشمم افسون خانه ناز کسی است ، سینه ام آئینه راز کسی است باید امشب بشکنم آئینه را ، وا کنم این عقده دیرینه را شوخ چشمی بی شکیبم کرده است ، با خودم حتی غریبم کرده است شوخ چشم است و دلم در چنگ اوست ، هر چه هست در چشم پر نیرن

[ بدون نام ] شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:12 ب.ظ

مذخرفترین سایتی که تا حالا رفتم

تینا یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ب.ظ

عالی بود گلم ممنون

[ بدون نام ] یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:34 ب.ظ

اگه عشقت اینو بخونه میمیره

سوگل چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ق.ظ http://sogol23.blogfa.com

سلام وبلاگت خیلی زیبا بود راستی خوشبختم از اینکه تو هم مثل من متولد بهمنی .

nazanin سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ

ziba bud

پریا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ب.ظ

واقعا عالی بود مرسی عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد