شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

حرفهای رمانتیک

زمانی فرا می رسد که به عشق رسیده ای و زمانی فرا می رسد که به ورای عشق می رسی..
زمانی فرا می رسد که پیوند می یابی واز این پیوند لذت می بری .و زمانی خواهد رسید که تنهایی و از زیبایی تنها بودن لذت می بری
..
آری هر چیزی و هر زمانی زیباست


عشق فراموش کردن نیست بلکه به خاطر سپردن است ،عشق گوش دادن نیست بلکه درک کردن است،

عشق دیدن نیست

بلکه احساس کردن است ، عشق جا زدن و کنار کشیدن نیست

بلکه صبر داشتن و ادامه دادن است


کوچک که بودیم چه دل های بزرگی داشتیم

اکنون که بزرگیم چه دلتنگیم

کاش همان کودکی بودیم که حرفهایش را از نگاهش می توان خواند

اما اکنون اگر فریاد هم بزنیم کسی نمی فهمد

و دل خوش کرده ایم که سکوت کرده ایم

سکوت پر بهتر از فریاد تو خالیست!!!؟؟؟


سنگ است دلی که نیست در سنگر عشق.

خاک است بر سر، آن که ندارد سر عشق.


هیچ جایی برای رفتن و هیچ چیزی برای رسیدن وجود ندارد .

 تو در حال حاضر همانجایی هستی که لازم است باشی.

 تنها گناه طلب کردن است و تنها راه گمراهی گشتن


گریه کردم گفتند : افسرده است زندگی کردم گفتند : پوچ است عبادت کردم گفتند : خرافات است حالا نمی خندم/گریه نمی کنم/ /زندگی نمی کنم/عبادت نمی کنم می گویند: عاشقم:-؟؟


 آزمودم زندگی دشت غم است
شادیش اندوه و عیشش با غم است
عمر کوته، آرزوها دراز
کارها بسیار و فرصتها کم است


 زندگی پوچ است رفیق ؛ من و تو دو رهگذریم
باید بنگریم و بگذریم ایستادن خطاست عاشق شدن خطاست
 آری ... باید بی اعتنا بود بی اعتنا... بی اعتنا


 امشب به قصه ی دل من گوش می کنی فردا مرا چو قصه فراموش می کنی


می گن شمشیر تیز همه چیزو دو تا می کنه بنازم که شمشیر عشق دو تا رو یکی می کنه


 شمع می سوزد و پروانه به دورش همه شب .

 من که می سوزم و پروانه ندارم چه کنم!


تا حالا کفشاتو نگاه کردی؟ ۲تا عاشق همراه که بی هم می میرند و با هم خاکی میشن. بدون هم زیر بارون نمیرن . کاش آدما هم از کفشاشون یاد بگیرن.

 

نظرات 20 + ارسال نظر
صحرا - از مشهد یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:53 ب.ظ


به نظر من مطالب بسیار جالب و خیلی خیلی عاشقانه بود.
فقط اگه می شه امکان کژی برداری در سیستم را فراهم گردانید. متشکرم

behshad ( booter ) yahoo 7.5 یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:23 ب.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam behshad bye

مریخی (بهروز) چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:24 ق.ظ http://behrooz66.blogfa.com

سلام اگه پایه‌ی تبادل لینک هستی به من سر بزن/

مریخی (بهروز) چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:34 ب.ظ http://behrooz66.blogfa.com

سلام رفیق. دمت گرم. منم لینکتو گذاشتم . از این به بعد بیشتر به هم سر بزنیم باشه؟!

یه دوست چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.muchmoney2005.blogfa.com

سلام ... سلام ... سلام

ما برای خرید از اینترنت و کسب درآمد روزانه، در یک وبلاگ محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم... شانسی که شاید دیگر سراغ شمانیاید !!!!!!

سایت ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد و همچنین دارای فروشگاه اینترنتی از محصولات مصرفی مورد نیاز می باشد که شما میتوانید از خریدی که انجام میدهید پورسانت کسب کنید و نیز به میزان فعالیت خود درامدی از 10 تا 50 هزار تومان در روز رو بدست آورید...
( هماهنگ با قوانین مجلس ) WWW.IRANBIN.COM

راستی اینو هم گفته باشم که نقد کردن پورسانت به وسیله واریز پول به حساب
بانکی شخصی انجام می گیرد که در هیچ سیستمی نیست ///....////....////

ضمنا ثبت نام رایگان هست ، می تونید با خیال راحت عضو شده ، وارد سیستم شوید و کارتونو شروع کنید...( همیشه و قدم به قدم ، همراه شما خواهیم بود )
MuchMoney2006.Blogsky.Com ( ایران ---- ر یا ل )

یا حق

مهم نیست. چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 ب.ظ http://mohbat.blogsky.com/

سلام وبلاگ جالبی داری بهت تبریک میگم با اجازه لینک می زارمت چون از قسمت عاشقونه ات واقعا خوشم اومد...
موفق باشی...

ندا ـ یه عاشق ـ یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:05 ب.ظ http://gnat.bolgfa.com

سلام
خوبی؟؟
وبلاگه زیبایی داری .موفق باشی
خوشحال می شم اگه به من سر بزنی
بای

مریم یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.behtarinbahane.blogsky.com

سلام اقا سینا
خوبین
وبلاگت حرف نداره
مخصوصا شعرات
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
موفق باشی
بای

امیر یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 ب.ظ http://golayepune.blogsky.com

سلام
وبلاگت خیلی باحال بود وبلاگ من هم یه جورایی شبیه تو هست
اگه وقت کردی به منم یه سری بزن

farimah یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:59 ب.ظ

salam matalebet vaghean ghashange
movafagh bashi 2st aziz
ای که دل بردی زدلدار من آزارش مکن
انچه او در کار من کرد در کارش مکن

سارا چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:53 ب.ظ http://www.afsos.blogsky.com

ای بزرگ تنها! هم بزرگیت زیبا و بدون غرور است و هم تنهائیت مملو از شکوه پر مهرت با بندگانت.

تو آنی که لحظه ای از بندگانت جدا نیستی و در هر یک ازآنها دوستی با ثباتی.

ای آنکه نه به واسطه قدرتت، نه به واسطه خشمت، نه به واسطه عنایتت، بلکه به واسطه رضایت و بودنت، هر آنچه تو را شاد کند خواهم کرد.

خراباتی جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:11 ب.ظ http://www.nasimetanhaayi.blogfa.com

عرش الهی


چگونه تاب آورم

رگبار صدایت را

بر کویر خشک وجودم.......

آنگاه که عطش

نفسهایم را به شماره در میاورد........

و از ژرفای وجودم

"فریادی" برخاست!

فریا آشنایی بود

آشنا .........

و تو

اینگونه فریاد زدی

مرا

آن زمانی که من در ابهام غرق بودم

فریاد زدی.......

فریادی خاموش !

مرا خواندی

من خواب بودم.......

بیمار بودم........

و تنها ..........

مرا به دنیا نشان دادی

به وجودم آرامش عطا کردی !

و حالا در این زمان که هیچ شدم......

که نابود شدم

باز هم آمدی

" مرا فریاد کردی"

مرا خواندی

و به من وعده دادی که همراهمی

همیشه

همه جا

من حقیرم برای عرشت

خدایا !!!

خدایا.........

خیلی حرفها دارم برای گفتن

می دانم که از درونم آگاهی

و می دانی چه می خواهم بگویم

ولی حالا می خواهم بدانی

که برای خود هیچ نمی خواهم.......

چون وقتی به وجودت پی بردم

نیازهایم غنی شد........

حالا هم فقط می خواهم بگویم :

"خدای خوبم"

انسان را نجات بده

و خودتو به همه بشناس!

آن موقع نه دشمنی به وجود میاد.

و حتی مرگ هم شیرین می شود

خدایا :

" ما همه به تو محتاجیم"

زیتون جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:05 ب.ظ http://zeytoonparvardeh.blosky.com

سلام.
راس میگی کاش هنوز همون کودکی بودیم که ... !
اما چرا باید بی اعتنا بود به زندگی ... ؟ این امکان نداره ! داره ؟
وبلاگ خوشگلی داریا. خواستی پیش منم بیا. من یه زیتون تنهام (نیشخند)

مهتاب چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:00 ق.ظ

مهتاب چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:02 ق.ظ

وبلاگتون واقعا؛ جالب و با حاله از همه تون تشکر میکنم

میلاد پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام مرسی از ویالگتون خیلی خیلی مثل خودتون خوشگل بود ممنونم از همه عزیزان

فرشته جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:30 ب.ظ

مث آینه شکستم ، تو ندیدی
صدای شکستنم رو نشنیدی
یادته بهت می گفتم نمی مونی
دیدی آخرش به حرف من رسیدی
پیچکای باغچه مون خشک شدو پژمرد
خاطرات ما رو توی قصه ها برد
دلی که حتی به حرفای تو خوش بود
دیدی آخرش چه جور تو دست تو مُرد
منو دادی به بهانه ، به یه حرف عاشقانه
چه فروختی من و آسون ، زیر قیمت هیچ و ارزون
آروم آروم بازی بازی ، زندگیم دادی به بازی
ما که باختیم و تموم شد ، الهی خودت نبازی
تو نبودی ، تو ندیدی ، بغض و هق هق نشنیدی
واسه بودن تو موندم ، تو چه بیخیال پریدی
رفتی و زدی شکستی ، گلدون اقاقیا رو
چه کنم با باغ بی گل ، باغ سرد بی بهارو....

سیما سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:15 ب.ظ

قسم به Love پاکم برای You هلاکم
(You جیگره منه که الان مسافرته )l

nadia شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ http://www.gravator.com

salammmmmmm agha sina mamnon az s haye ghashanget kheili vebe bahaliiiiiiii dari dastet nadarde

NASSIM & JAVAD دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:07 ب.ظ http://www.nassim-love.blogfa.com

سلام/
به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد