شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه با عکسهای رمانتیک

 

آن مرد

که در کوچه پس کوچه های خالی دلم

چون باد می پیچید

و در سکوت جاده ها

آواز تنهایی را زمزمه می کرد

مردی از تبار عشق بود

مردی از جنس انتظار


درجوانی غصه خوردم هیچکس یادم نکرد

در قفس ماندم ولی صیاد آزادم نکرد

آتش عشقت چنان از زندگی سیرم کرد

آرزوی مرگ کردم ولی مرگ هم یادم نکرد


سینه ای سوخته از آتش هجـران دارم

سـالها زغـم تـو ســر بـه گریبـان دارم

یاکه جانم بستان یا به وصـالت برسـان

بیش ازاینها نه دگر طاقت هجران دارم


به من میگفت: انقدر دوستت دارم که اگر بگویی بمیرمیمیرم... باورم نمی شد... فقط یک امتحان

ساده به او گفتم بمیر...! سالهاست در تنهایی پژمرده ام... - کاش امتحانش نمی کردم


در تمام لحظه هایم هیچ کس خلوت تنهاییم را حس نکرد آسمان غم گرفته هیچ گاه برکه ی

طوفانی ام را حس نکرد آنکه سامان غزل هایم از اوست بی سرو سامانیم را حس نکرد


در خلوت من نگاه سبزت جاریست

این قسمت بی تو بودنم اجباریست

افسوس که نمیشود کنارت باشم

بی تو هر ثانیه و لحظه ی من تکراریست


ای کاش بودی تا این جاده ها با آمدن تو بی انتهاتر می شد

می دانی که...؟

زمزمه های دلتنگی من با آمدن تو به پایان میرسد

و شبنم چشمانم به گلهای پژمرده مینشیند

تو رفتی...

و من ماندمو یک دنیا تنهایی....


این درد جاودانه مرا کسی ندیده

سوز دل زمانه مرا هم کسی ندیده

برسر آنم که کوچ کنم ز آشیان خویش

چون رنج آشیانه مرا هم کسی ندیده


نامت

را بر حاشیه قلبم حک کردم

تا با هر ضربانش تکرارت کنم

تکراری با شکوه

تکراری از اعماق پاکیها


چه بسیار می نگرم چه کم می بینم

بسی امید کاشته ام سراب میچینم

چه تلخ می گیرم چه زهر میخندم

چه سخت می گشایم و چه سهل می بندم


نمی دانم محبت را بـر چه کاغذی بنویسم که هرگز پاره نشود بـرچـه گلـی بـنویـسم که هـرگز پرپر نشـود بـر چه دیواری بنویسم که هرگز پاک نشود بـر چه آبـی بنویسم که هـرگز گل آلود نشود وسرانجام بـر چه قلـبی بنویسم که هـرگز سـنگ نشود

نظرات 29 + ارسال نظر
نسرین جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:23 ق.ظ http://www.nilofarashegh.blogsky.com

سلام وبلاگه زیبائی دارید منم عاشق عشقمم با دنیا هم عوضش نمی کنم به منم سر بزن خوشحال می شم!

میلاذ جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.rezakesafat.tk

سلام
وبلاگت توپه
محشره
عالیه
۲۰
قربانت میلی

ll4z4n!ll سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:57 ب.ظ http://nT19.BloGfA.CoM

سلام
جالب بود!
...

بی تا و مینا شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ب.ظ http://shaytoonayetehrooni.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی جالبی و باحالی داری
ای ول
دوس داشتی پیش ما هم بیا خوشحالمون میکنی
موفق و موید باشی
شاد زی

ویدا چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:33 ق.ظ

وبلاگ قشنگی بود
وبلاگ بیست بود
موفق باشی

آتنا چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:33 ب.ظ http://www.partenon.blogsky.com

دوست خوبم سلام:
خاک در اندیشه ی باران نبود
هیچ نشانی ز بهاران نبود
بال و پر چلچله ها خسته بود
پنجره ی باغ خدا بسته بود
شب چه شبی بود!
شکوه آفرین
چشم به راه تو زمان و زمین
شهر اگر تیره و تاریک بود
لحظه ی لبخند تو نزدیک بود
تا تو فرود امدی از اوج نور
روح زمین تازه شد از موج نور
از نفس گرم تو گل جان گرفت
باغ طراوت سرو سامان گرفت
سبز شد از لطف تو صحرا و دشت
قافله ی چلچه ها باز گشت
آمدی و زمزمه آغاز شد
روزنه ای روبه خدا باز شد
امدی و نوبت فردا رسید
فصل شکوفایی کلها رسید
عاشقانه هایم از حالا مقدمت را گرامی میدارد.

الهه یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:07 ب.ظ

یادته ...
روزای خیلی طلایی یادته - روزای ترس از جدایی یادته

چشم نازت مال من بود یادته - دیدن من غدغاَ بود یادته

روزگار قهر و آشتی یادته - هیچ کس و جز من نداشتی یادته

رویاهای آسمونی یادته - قول دادی پیشم بمونی یادته

یادته فالای حافظ تو حیاط - یادته قسم به جون شاخه نبات

پنهونی سر قرارا یادته - تأخیرا توی بهارا یادته

دستاتو میخوام بگیرم یادته - راستی بی تو من میمیرم یادته

دونه دادن به کبوتر یادته - خاطرات توی دفتر یادته

زیر اون درخت گیلاس یادته - با دو تا شاخه گل یاس یادته

چیزی خواستیم از خدامون یادته - مستجاب نشد دعامون یادته

چشممون زدن حسودا یادته - چشامون شد مثل رودا یادته

گفتی ما باید جدا شیم یادته - گفتی باید بی وفا شیم یادته

یه دفعه ازم بریدی یادته - خط رو اسم من کشیدی یادته

چشم من به چشمت افتاد یادته - کاری که دست دلم داد یادته

حالا اومدم همونجا وایسادم - که تقاضای منو جواب دادی

اما قول دادم به قلبم و خدا - دیگه بعد از تودل ندم به عشق آدما

۲۵ سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:38 ب.ظ http://25cent.blogsky.com

webloge besiar zibaee dari be hamin behet tabrik migam >>>age doost dashty be ma ham sary bezan va nazar bede age doost dashty id ham bezar dar zemn ma ba tabadol har chizi movafeghim...ozvi koochak az khandan e bozorge ___##25##__

قاصدک جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام:
خیلی زیبا وجذاب بود شاید چون کمی از احساسات من را به همراه خودش داشت با تشکر ومو فقیت روز افزون برای شما

behshad ( booter ) yahoo 7.5 شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:44 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam behshad bye

[ بدون نام ] یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:28 ب.ظ http://mohabbatnet.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
به ما هم سر بزن خوشحال می شم

[ بدون نام ] دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:12 ب.ظ

ای ول بابا.وبلاگتون حرف نداشت.فقط چرا امکان کپی برداری رو نمی داد؟

صحرا - از مشهد دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:13 ب.ظ

ای ول بابا.وبلاگتون حرف نداشت.فقط چرا امکان کپی برداری رو نمی داد؟

مریم جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام
خیلی وبلاگ باحالی دارین مخصوصا عکساش خیلی زیباست

مریم چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام دوست عزیز...
وبلاگه خوبی داری
موفق باشی

کیوان جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:12 ق.ظ

سلام دوست خوبم عالی بود عالی من نهایت استفاده رو کردم مرسی
زندگی عشق است عشق افسانه نیست انکه عشق را افرید دیوانه نیست عشق ان نیست که کنارش باشی عشق ان است که همیشه به یادش باشی

شبنم پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 ب.ظ

salam agha sina veblagetoon mahshare kheili jazabo por matlab bood

فرشته جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:15 ب.ظ

اولین کسی که عاشقش میشی دلتو میشکونه و میره . دومین کسی رو که میای دوست داشته باشی و از تجربه قبلی استفاده کنی دلتو بدتر میشکنه و میزاره میره . بعدش دیگه هیچ چیز واست مهم نیست و از این به بعد میشی اون آدمی که هیچ وقت نبودی . دیگه دوست دارم واست رنگی نداره .. و اگه یه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو میشکونی که انتقام خودتو ازش بگیری و اون میره با یکی دیگه ...... اینطوریه که دل همه آدما میشکنه

الهه ـ سمیه ـسوما سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:12 ب.ظ

سینا جون سلام
وبلاگت عالی بود
ولی یک کم دلمون رو گرفت...!

غزل یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:13 ب.ظ http://www.1mardeman.blogfa.com

سلام خسته نباشی
یه خواهش ::
(( کد قالب وبلاگتو برام می فرستی ؟؟))
اگه خواستی بدی بریز تو نظر خواهی وبلاگم ))
ممنون ممنون ممنون

من و ... سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ب.ظ

دلم بد جوری براش تنگ شده.
شما به مهدی بگین من دوستش دارم.

بهروز چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:16 ب.ظ http://bia2smstan.blogfa.com/

سلام دوست خوبم .
وب و مطالب زیبایی داری جدی میگم .
خوشحال می شم به وب من هم سری بزنی .

نسیم سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام وبلاگت خیلی باحاله ازت ممنونم

فریبا سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام وبلاگ خوبی داری اما یه آهنگ کم داره سعی کن اهنگش ملایم باشه

مریم چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:25 ب.ظ http://dideodelbar.blogfa.com/

سلام خوبی

کا ش می گفتی چیست آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست

چگونه باور کنم نبودنت را، ندیدنت را ؟

مگر می توان بود و ندید ؟ مگر می توان گذاشت و گذشت؟

مگر می توان احساس را در دل خشکا ند؛ سوزاند ؟؟؟

چه بی صدا رفتی

چه بی امید رها کردی،

دل را ، آرزو را، حرف را

از بلبلک های باغ سراغت را گرفتم

خبری نداشتند

و خندیدند به حال زار من

که چگونه

از نیامدنت، نپرسیدنت و خبر ندادنت ، گرفته و نا توانم

آری آنها نیز نفهمیدند که بی تو چگونه سرکنم زندگی را....

بی تکرارتر از هر دوست داشتنی دوستت دارم

یه سر بزن خوشحال می شم

مریم چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام وبلاگت با تمام محتویاتش عالیه الان سال ۸۷ آخرین مطلبتون برای سال ۸۵ پس چرا انقدر دیر به دیر دو سال!

سامان یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:49 ب.ظ http://www.nasime-ehsas.blogfa.com

وبلاگ بسیار جالبی داری امیدوارم موفق باشی اما نکنه مثل مطالب وبلاگ افسرده باشی.

zahra دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ق.ظ http://bloodbone.javanblog.com

سلام گوگولی.وبلاگت خیلی عشقولانه بود.کلی حالیدم
به ما هم سر بزن

αmín_gσσd_вσч دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:19 ب.ظ http://pish-ro.blogfa.com

ali e khobe biste darde javonaro darmon mikoni ba weblget ali jan saitetam ke tope

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد