شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه با عکسهای رمانتیک

آبی تر از آنم که بیرنگ بمیرم . از شیشه نبودم که با سنگ بمیرم . من آمده بودم که تا مرز رسیدن همراه تو فرسنگ به فرسنگ بمیرم. تقصیر کسی نیست که اینگونه غریبم.شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیرم.


بچه ها شوخی شوخی به گنجشکها سنگ می زنند....و گنجشکها جدی جدی می میرند.....ادمها شوخی شوخی زخم می زنند...وقلبها جدی جدی می شکنند...و تو شوخی شوخی لبخند می زنی...و من جدی جدی عاشق میشم


ومن به حرمت نگاه تو سکوت می کنم ودرسکوت لحظه های خود زنده می شوم به یاد نوروعشق وزندگی سجده می کنم به پیشگاه حرفهای تو و تو سکوت می کنی ومن به حرمت سکوت تو حرف می زنم برای تو ولحظه های مرده ای که به حرمت نگاه تو سکوت کرده ام


مایلم روزی که میمیرم مرا در تابوت سیاهی بگزارید تا همه بدانند در تاریکی به سر می برده ام دستهایم را از تابوت بیرون بگذارید تا همه بدانند به آنچه می خواستم نرسیدم چشمهایم را باز بگذارید تا همه بدانند چشم انتظار از دنیا رفته ام روی قبرم تکه یخی بگذارید تا مثل باران برایم اشک ریزد و روی سنگ قبرم چیزی ننویسید تا همه فراموشم کنند .


من به درماندگی صخره و سنگ من به آوارگی ابر ونسیم من به سرگشتگی ‌آهوی دشت من به تنهایی خود می مانم


قلبم درد تنهایی نداشت .. چهره ام هرگز پریشانی نداشت .. برگ های آخر تقویم عشق .. حرفی از یک روز بارانی نداشت .. کاش می شد راه سرد عشق ... را بی خطر پیمود و قربانی نداشت


من واسه تو مردم این حرف آخرینه

دوست ندارم به جز تو کسی اینو بدونه

اینم یه نامه ابری به امضای یه دیونه

فقط خوش به حال اون کس که یه عمر با تو می مونه


تو را به دادگاه خواهند کشید .شاید به حبس ابد محکوم شوی جزییات جنایتت معلوم نیست اما

اثر انگشتت را روی قلبی شکسته یافته اند....!


غم را دوست دارم چون اشک دل است ....

اشک را دوست دارم چون گواه دل است ....

دل را دوست دارم چون محبت را به من آموخت...

محبت را دوست دارم چون تورا دوست دارم...

و تو را دوست دارم بی آنکه بدانم چرا؟؟؟


باران ببار

که تنها ماوای من

سایه چتری است از جنس آغوشت

غمم را خواهد شست

سایه ات پر بار است

ببار

من لبریز از آغوش بارانم

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
sana چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:34 ب.ظ

salam
khoobin
weblage jalebi darin omidvaram moafagh beshin

نازنین یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:54 ق.ظ http://bb84.persianblog.com

بی نهایت زیبا بود به وب من هم یه سر بزن

سارا خانوم دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.eshgh-e-bihavas.blogfa.com

سلام به دوست گلممممممم
سری به من بزن من اپم

*********shab garde malos

محمد رضا آقچه لو شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:01 ق.ظ http://mrafma@yahoo.com

عالیه اما یه مقدار جذاب ترش کن
به وبلاگ منم یه سری بزن
ممنون

علی پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:20 ب.ظ

علی پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:22 ب.ظ http://golshana.blogfa.com

خیلی وبلاگ خوبی داری عزیز من که تنها هستم خیلی خوشم امد اینم مرسی

ساناز چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:46 ب.ظ

امین سیفی. سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:45 ب.ظ

خیلی خیلی خوب بود .با تشکر از مشگین شهر

فرناز چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.royaIE-KHIS.BLOGFA.COM

سلام آقا سینا.وبت خیلی باحاله.به من هم سر بزن.پایه ای لینک و لونک کنیم؟

سعید یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:57 ب.ظ

پسر تو که اشک منو در اوردی. مامان کجایی که اونا منو گریه نداختن.اوو

ووووووووووووووووووووه. اووووووووووووووووه
ولی شوخی گذشته باحال بود دمت گرم

شقایق جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:07 ب.ظ http://http://singlefloverlovly.blogfa.com/

سلام خوبی عزیز ویبلاگنت زیباست موفق باشی


سری به ویبلاگ منم بزن خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد