شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

بازم شعرهای عشقولانه با عکسهای رمانتیک

 

آخرین بار که اورا دیدم گردنبند صلیبی به او هدیه کردم

گفت:من که دوستت ندارم پس چرا به من هدیه می دهی!؟

گفتم:بر سر هر گوری صلیبی می نهند این صلیب را بر گردنت

بالای قلبت بیاویز زیرا انجا گورستان عشق من است


 

بنویس از سر خط

.بنویس که دلت دیگه مال اون نیست.

بنویس که بدونه.

وقتی نباشه دلت از غصه پر خون نیست.

دیگه گریه نکن.

آخه اشک تو باعث شادی اونه دیگه به پاش نسور.

آخه اون واسه تو دیگه دل نمی سوزونه.

بنویس از سر خط.

بنویس که دلت دیگه به یاد اون نیست

.بنویس که بدونه

.وقتی نباشه دلت از غصه پر خون نیست


 

وقتی گلدون خونمون شکست !!

پدرم گفت: قسمت این بود...

مادرم گفت:هیف شد...

خواهرم گفت: قشنگ بود...

داداشم گفت : کاش دوتا داشتیم......

اما وقتی دل من شکست کسی به فکرش نبود.....


 آری آغاز دوست داشتن زیباست
گر چه پایان راه نا پیداست
من به پایان نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست


 

دل دائم صبورم را شکستند

به جرم پا به پای عشق رفتن
پر و بال عبورم را شکستند
مرا از خلوتم بیرون کشیدند
چه بی پروا حضورم را شکستند
تمنا در نگاهم موج می زد

ولی رویای دورم را شکستن


کجاست جاده ای که مرا به تو برساند ،کجاست کسی که آسمان را به من نشان دهد ، دلم از این ابرها گرفته .


آنگاه که با دستانت واژه ی عشق را بر قلبم نوشتی سواد نداشتم اما به دستانت اعتماد داشتم .حال سواد دارم اما دیگر به چشمان خود اعتماد

 ندارم


 

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند

 

اگه گفتین چی کم داره؟  

یک نظر کم داره که اونم شما........ 

نظرات 4 + ارسال نظر
نازنین پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:40 ق.ظ

عکسا و متناتون خیلی قشنگه ولی میدونید چیه؟اینکه متنارو نمیشه کژی کرد همین

شهره شهر چشامی شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:03 ق.ظ http://5443.blogfa.com

سلاممممممممممم
خوبید
مطالبتون خیلی با حال و عشقولانه است
ممنون از شعرای قشنگتون
اگه خواستید به من هم سری بزنید

مرسی

مرجان

موفق و موید باشید

فرشته دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:15 ب.ظ

دو روز دیگه ولنتاینه ...خواهشا مطلب جدید بزار...مثل همیشه محشر بود... happy valentine

سعید یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:09 ب.ظ

سلام خیلی قشنگ بود .فقط لطفا اگه تونستید عکسا رو به من ایمیل بزن. با تشکر بسیار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد