شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

نکته های عاشقانه

 

عاشق خسته ام از عشق جدایم نکنید*جز همان عاشق دل خسته صدایم نکنید*سالها از آتش دل سوخته ام ساخته ام*بازهم همسفر خاطره هایم نکنید*به خدا عشق گنه نیست عزیزان آخر*در میان همه انگشتنمایم نکنید


اگر کسی را دوست میداری ترکش کن. اگر قسمت تو باشد باز میگردد. اگر هم باز نگشت یعنی به تو تعلق نداشت. پس همان بهتر که رفت


دوست داشتن خیلی بهتر از عشق است. من هیچ گاه دوست داشتن خود را تا بالا ترین قله های عشق پایین نمی اورم


هیچ وقت دل به کسی نبند… چون این دنیا این قدر کوچیکه که توش دو تا دل کنار هم جا نمیشه ...ولی اگه دل بستی…… هیچ وقت ازش جدا نشو چون اون موقع است که  این دنیا اینقدر بزرگ میشه که دیگه پیداش نمیکنی……!!
...تنها میشی
...


هیچ وقت به خودت مغرور نشو ....... برگ ها همیشه وفتی می ریزن که فکر می کنن طلا شدن


با آنکه تو را گرم کند سرد مباش بر آنکه تو را شفا دهد درد مباش

چیزی به جهان به زجوانمردی نیست رسوای زمانه باش و نامرد مباش


همیشه غمگین ترین و رنج آورترین لحظه ای زندگی آدم ،
توسط کسی ساخته میشود که
شیرین ترین و به یاد ماندنی ترین لحظه ها رو براش ساخته ...


توی زندگی 3 راه رو دنبال کن:

1.دوست داشتن را برای یک تجربه

2.عاشق شدن رو برای یک هدف

3.فراموش کردن رو برای قبول واقعیت!!


اگر کسی می گوید که برای تو می میرد دروغ میگوید!!! حقیقت را کسی میگوید که برای تو زندگی می کند


پس از آخرین دیدار با دوستانت یادت باشد که ، به دوستانی فکر کن که دیگر فرصتی برای در آغوش کشیدن یکدیگر ندارند


  نظر یادت نره

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مهرداد جمعه 9 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:47 ب.ظ

خیلی عالی با موسیقی جالب و عکسهای باحال خیلی عالی با متن خوب و دوستاشتنی خیلی خوب

مریم ۲۲ ساله تز تبریز دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:57 ق.ظ

خیلی از وبت خوشم میا روزی باور نمیکنی ولی ۱۰ بار سر میزنم راستی اگه اجازه بدی میخوام از عکسات تو وب خودم هم استفاده کنم موفق باش

پرستو ۱۹ساله یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:16 ب.ظ

خیلی عالی بود ممنونم _h

نفیسه پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:17 ب.ظ

من اولین بار بود که وارد این سایت شدم ولی تسبتاً تمامی قسمت هاشو دیدم . همه مطالب کوتاه و مختصر بود . برای همین عالی بود .(ممنون)

پریسا یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ق.ظ

واقعا عالی بود من وبلاگ های زیادی خوندم ولی هیچ کدوم به قشنگی این نبود و من تمام مطالبشو خوندم واقعا خسته نباشید جملات کوتاه ودر عین حال مفید وزیبا

مژده یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.payizane.persianblog.ir

من اولین بار بود که وارد این سایت شدم ولی تسبتاً تمامی قسمت هاشو خوندم خیلی خوشم اومد امید وارم شما هم به وبلاگم سری بزنی البته وبلاگ من در برابر شما هیچه

farzaneh پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.farzaneh_ga.com

eyvala damet garm hal dadi

رها دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ب.ظ

عالیییییییییییییییییییییی بود ممنون ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد