شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

شعرهای عشقولانه و عکسهای رمانتیک و جوک و مطالب جالب

کلمه ی دوستت دارم

اگر کلمه دوستت دارم قیام علیه بندهای من و توست

اگر کلمه دوستت دارم نمایشگر عشق خدایی من نسبت به توست

اگر کلمه دوستت دارم راضی کننده و تسکین دهنده قلبهاست

اگر کلمه دوستت دارم پایان همه جدای هاست

اگر کلمه دوستت دارم نشانگر اشتیاق راستین من نسبت به توست

اگر کلمه دوستت دارم کلید زندان من و توست

پس با تمام وجود فریاد میزنم

دوستت دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:16 ق.ظ

وبلاگ قشنگی داری
بت تبریک می گم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام
به به چه وبلاگ جالبی
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد